Thursday, October 17, 2013

KENAPA SUSTAINED RELEASE VITAMIN C 500mg SHAKLEE DIGILAI RAMAI?

 
Sudah lama Sustained Release Vitamin C 500mg "out of stock" di seluruh Malaysia. Sebab produk ini sangat laris di pasaran. Terlalu ramai yang sudah mengakui keberkesanan produk ini.
 
Berita gembira! Vitamin C Shaklee bakal berada di pasaran semula insya Allah hujung bulan Oktober ini. Info-info yang saya terima, ia bakal diborong. Perlu cepat bertindak ni, kalau tak nanti menyesal.
 
Haa, siapa-siapa yang nak pre-order cepat-cepat hubungi saya. Bila barang sampai, saya akan utamakan order anda dahulu. Jangan terlepas pula!
 
Apa kata kita re-visit kebaikan-kebaikan Vitamin C Shaklee seperti di bawah:
 
 
Kebaikan dan keistimewaan menggunakan Vitamin C Shaklee:
 
1. Semulajadi tanpa bahan pengawet, sesuai untuk orang yang ada gastrik
 
2. Bio flavonoid dlm vitamin C Shaklee membantu penyerapan Vitamin C dalam tubuh
 
3. Berkesan untuk memerangi batuk dan selesema. Ambil sebiji Vitamin C Shaklee dan patahkan dua sebelum ditelan. Kenapa patah dua? Supaya Vitamin C ini lebih cepat diserap untuk bekerja dan memulihkan sel-sel tubuh.
 
4. Vitamin C Shaklee berunsur "Sustained Release". Maksudnya, Vitamin C dilepaskan secara berperingkat, sedikit-demi sedikit ke dalam tubuh.
 
5. Kenapa Shaklee susah-susah cipta sistem "Sustained Release"?
Tubuh manusia boleh buat banyak benda, tetapi tak boleh mencipta dan menyimpan Vitamin C. Oleh itu, walaupun diambil dalam dos yang tinggi sekaligus, tubuh manusia hanya akan menyerap sedikit Vitamin C dan selebihnya akan dinyahkan oleh proses semulajadi tubuh. Sistem "Sustained Release" Shaklee membekalkan Vitamin C bersamaan satu biji setengah buah oren setiap jam, selama 5 jam!
 
6. Vitamin C Shaklee dihasilkan bersama-sama Bioflavonoids Complex. Bioflavonoids adalah antioksidan yang sangat hebat yang hanya boleh didapati dari buah-buahan asli. Jadi, tak ada dalam vitamin C sintetik. Flavonoid mempunyai fungsi yang spesifik untuk meningkatkan kesihatan badan dari pelbagai sudut. Bahan ini menyokong pertumbuhan sel, untuk kesihatan jantung, dan juga untuk alzheimer.
 
 
 
Saya adalah pengedar sah Shaklee anda di Miri Sarawak dan Brunei. Penghantaran seluruh Malaysia!
 
Ashyiela Alidin
ID: 892200
SMS/Whatsapp: 012-5169446
 
 
 

No comments:

Post a Comment