Friday, October 11, 2013

When being asked, "Why Shaklee?"

Assalamualaikum..

First post.

Sekarang ni orang sibuk bercakap mengenai Fenomena Shaklee. Yes, Shaklee is gaining popularity. No TV Commercial, no local celebrity endorsement, just humbly experienced by orang-orang biasa macam saya. Kenapa Shaklee begitu popular?

Jawapannya cukup mudah. Sebab SHAKLEE HEBAT.

Masya Allah.

Terlalu ramai yang telah tahu kebaikan Shaklee. Dan semakin ramai yang berkongsi.

Kongsi.

Share.

Yes, itulah konsep Shaklee. And here I am, about to do the same - sharing the goodness of Shaklee products.

When people asked me Why Shaklee? Kenapa jadi pengedar Shaklee? Kenapa pilih untuk ambil supplement Shaklee? Kan banyak pilihan yang ada di pasaran?

Ramainya pengedar Shaklee, jadi apa bezanya saya yang juga menjual produk Shaklee?

Sebab saya berkongsi dari hati.

Sebab saya pengguna Shaklee bertahun-tahun sebelum menjadi ahli.

Sebab walaupun tak menjual, to the people I care about, I have been promoting Shaklee.

Sebab Shaklee terbukti berkesan dan selamat. Not just claimed effective, but proven effective.

Maka sebab itulah adanya blog ini, supaya saya boleh terus berkongsi.

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda di Miri, Sarawak. Berminat mencuba produk Shaklee? Hubungi saya segera!

Ashyiela Alidin (ID: 892200)
SMS/Whatsapp: 0125169446
Facebook: SofyanSupplement

No comments:

Post a Comment