Friday, October 11, 2013

Pengedar sah Shaklee di Miri dan Brunei

Saya selalu ditanya "di mana stokis/pejabat/kedai Shaklee di Miri?"

Jawapannya, tiada sebab branch Shaklee in East Malaysia is only in KK.

"Alamak, susah lah mcm tu"

Tak susahlah. Kan pengedar sah Shaklee yang comel mcm saya ada.

Insya Allah, saya ada stok Shaklee in hand. So, fret not. Jika anda tinggal di sekitar Miri atau anda berada di Brunei, boleh dapatkan Shaklee dari saya. Dalam kawasan Miri, saya boleh COD atau self pick up. Yang di Brunei, nanti kita boleh runding delivery method. Mudah kan?

Jom sertai ribuan orang bijak lain yang telah mendapat kebaikan Shaklee, macam saya. 😄

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda di Miri dan Brunei.

Ashyiela Alidin
ID: 892200
Sms/ whatsapp: 0125169446

No comments:

Post a Comment